Właśnie ruszył kolejny sezon oficjalnego fantasy menedżera PlusLigi „Wygraj Siatkarską Ligę”. Już teraz każdy może się zarejestrować, stworzyć własną drużynę, stanąć do walki o nagrody i pokazać, że jesteście najlepszym prezesem w PlusLidze. Na kogo wydacie swoje gwarantowane w budżecie 27 milionów wirtualnych złotych?
Wszystko o konkursie: https://wygrajsiatkarskalige.pl/
Oficjalny profil #WSL na FB: https://www.facebook.com/wygrajpolskaligesiatkowki/
Przypomnijmy, że #WygrajSiatkarskąLigę przyciąga tysiące menedżerów, którzy co roku rywalizują nie tylko o końcowe zwycięstwo, lecz także o wygrane klasyfikacje kolejki, miesiąca, a przede wszystkim mogą wyzywać na pojedynki czy tworzyć ligi prywatne z przyjaciółmi. W menedżera grywają całe rodziny, a nasza zabawa pozwala lepiej poznać wszystkich graczy PlusLigi.
W zeszłej edycji mieliśmy zarejestrowanych 47 tysięcy użytkowników, konkurs zanotował ponad 5 milionów odsłon, rywalizowało w sumie 22 tysiące drużyn, stworzono 535 lig prywatnych. W zabawie triumfował Mateusz Stawiski z Gorzowa Wielkopolskiego, menedżer klubu ZRIF.
Najkosztowniejszym graczem w zabawie jest gracz PGE Skry Bełchatów Jakub Kochanowski (4,5 mln wirtualnych złotych).
Zasady zabawy są bardzo proste. Spośród wszystkich zawodników grających w PlusLidze „kupujemy” dwunastu – po trzech środkowych i przyjmujących, po dwóch atakujących, rozgrywających i libero. Żeby jednak nie było łatwo, wprowadzono ograniczenia – z jednego klubu ligowego może być co najwyżej dwóch siatkarzy, a na zakup zawodników mamy jedynie 27 milionów wirtualnych złotych.
Następnie z naszej dwunastki musimy wyselekcjonować podstawową siódemkę – dwóch środkowych, dwóch przyjmujących, rozgrywający, atakujący i libero. Jednego z nim mianujemy kapitanem (punktuje podwójnie), a jednego wicekapitanem (punktuje podwójnie w przypadku, gdy nie zagra kapitan). Podstawowa siódemka od pierwszej kolejki PlusLigi zaczyna zbierać dla nas punkty.
Przypominamy, że do czas rozpoczęcia 1. kolejki, a dokładniej do 26 października, do godziny 14.30, możemy w swojej drużynie robić nieograniczoną liczbę transferów, przesuwać zawodników z rezerwy do składu podstawowego i odwrotnie, a także wyznaczać kapitana i jego zastępcę.
Po rozpoczęciu 1. kolejki wszystkie nasze operacje w składzie będą dotyczyć następnej rundy spotkań. To co najważniejsze – mamy ograniczoną liczbę transferów. Przed każdą kolejką możemy dokonać dwóch darmowych operacji kupna-sprzedaży. Każdy następny transfer to minus 5 punktów odjętych z dorobku punktowego najbliższej kolejki.
W przerwie między sezonami postanowiliśmy zmodyfikować delikatnie zasady dotyczące bonusów. Do tej pory „KAPITANÓW DWÓCH” i „DO ATAKU!” mogliśmy wykorzystać w dowolnym momencie. W nowej edycji obie funkcje będzie można użyć tylko i wyłącznie w fazie zasadniczej (kolejki 1- 26).